روشاروشا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

روشا جون روشنی زندگی

دختری و واکسن 4 ماهگی

1393/8/18 16:38
نویسنده : افسانه
593 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر ناز من . دخمل قشنگم .

عزیزم پنجشنبه 15 آبان که از مسافرت برگشتیم شما خیلی خسته شده بودی . الهی بمیرم برات .هنوز خستگیت در نرفته بود که شنبه بردمت صبح زود مرکز بهداشت و واکسن 4 ماهگیتو زدن .خواب بودی خانم واکسیناتور گفت بیدارش کن . توی خواب شوک می ده بهش . منم با استرس بیدارت کردم . معصومانه از خواب بیدار شدی و بعدش .... . گریهگریهگریهچشمامو بستم تا نبینم عزیز دلم چه جوری سوزن توی پاش میره . غمگین

 برای سلامتی خودته عزیز مادر . بعدش که اومدیم خونه هر 4 ساعت بهت قطره استامینوفن دادم و مرتب تبتو با تب سنج چک کردم . تمام شبو بالای سرت بودم . خیلی بیقرار بودی و پاتو که تکون می دادی جیغ می زدی . نزدیکی های ساعت 1و نیم شب تب کردی . منم لباساتو کمتر کردم و بدون پمپرز خوابوندمت . خدا رو شکر ساعت 5 دیگه اصلاً تب نداشتی . عزیز دلم الان هم حالت خیلی بهتره . روی پاهات کمپرس گرم می ذارم . بهتر شده دردت . الهی من فدای اشکات بشم دردونه من .

اینم عکس دخملیه بعد از زدن واکسن و اومدن به خونه . کلی هم گریه کرده مامانش فدای چشماش شه  :

پسندها (8)

نظرات (3)

مامان فاطمه سادات
19 آبان 93 11:08
مامان آتنا
20 آبان 93 2:07
مبارکه واکسن چهار ماهگی روشا خانوم. ایشالا هیچ وقت مریض نشی عزیز دلم.
✗﹃رویــــا﹄✗
25 آبان 93 10:16
روشا جونم خاله قربونت بره خوبی خانومی؟حدیث منم واکسن چهار ماهگی داره 27 این ماه یعنی سه شنبه...خداییش بعد خوندن متن منم استرس گرفتم