روشاروشا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

روشا جون روشنی زندگی

تموم شدن 5 ماهگی و ورود به 6 ماهگی هورااااااااااااا

1393/9/8 23:58
نویسنده : افسانه
660 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کلوچه مامان

 

دختر عزیزم به سلامتی   ماهگی رو تموم کردی و رفتی توی   ماه . هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

                                     

                                       

 

انگار همین دیروز بود که از بیمارستان آوردیمت خونه . اینقدر کوچولو بودی که حتی می ترسیدم بغلت کنم فسقلی من . ایشالله تو و همه نی نی های دیگه همیشه سلامت باشین .          

 

هوا هم سرد شده و منم همش مواظبم که  سرما نخوری . خودم یه کمی سرماخوردم ولی خدا رو شکر شما نگرفتی گل من . خدا رو شکر

به  مناسبت ورودت به ماه جدید هم یه کیک سیب خوشمزه درست کردم . اینم کیک :

 

 

و یه عکس جدید از خوشگل مامان .

 

        

       

           

پسندها (16)

نظرات (22)

مامان آنیسا
13 آذر 93 8:25
فرشته کوچولو 6 ماهه شده
ღمامانی پرنسس شان آیღ
13 آذر 93 13:29
سلام دوست جونی خوبی روشا جونم؟چه دخمل نازی شدی ماشاللا... 6 ماهگی مبارک عزیزممم.شان آی هم 3 روز دیگه 5 ماهش تموم میشه.راستی دندون گیر شان آی دست روشا جونی چیکار میکنه؟آخیییییی مال هر دوتون عین همه.فدات بشم خوشگله
فریبا
13 آذر 93 14:36
چه نی نی نازی داری، به روشای منم سر بزن خوشحال میشم
مامان منصوره
14 آذر 93 0:47
عزیز دلم چقر ناز شدی ماشالله،6 ماهگیت مبارک،مامانی ببوس دختر گلتو
مامان منصوره
14 آذر 93 0:48
مبارک باشه 6 ماهگیت عزیزم،چه دختر نازی،مامانی ببوس دختر گلتو
مامانی
14 آذر 93 12:29
سلام خدا حفظش کنه نینی نازی یه
عمه فروغ
14 آذر 93 23:17
سلام چه دخمل نازي داريد خدا حفظش کنه ۶ماهگيت مبارک روشا جون به من هم سر بزنيد خوشحال ميشم
مامانی هیما
15 آذر 93 15:30
6 ماهگیت مبارک فرشته کوچولو
مامان محمدطاها
15 آذر 93 22:50
روشا جون 6 ماهگیت مبارککککککککککککککک گلم ماشاالله روز به روز نازتر میشی
مهسا مامان رها
15 آذر 93 23:42
سلام سلام..ای جانم تو چقدر جیگری ماشاا.. دخمل نازی دارین.. بازم خوبه روشا جون مریض نشده. مریضی بچه ها خیلی سخته.. 6 ماهگیتم مبارک گلم
مامان آنیل
16 آذر 93 0:47
عزیزم 6 ماهگیت مبارک خوش به حال روشا جون با این مامان کدبانو که براش کیک هم درست میکنه
مامان مبینا
17 آذر 93 14:59
ای جوووووووووونم روشا چقد نانازه خدا حفظش کنه برات منم اپمممممممممم بیای پیشم خوشحال میشم گلم بووووووووووس واسه روشا جونی
✗﹃رویــــا﹄✗
17 آذر 93 23:28
روشا جونم مبارکت باشه خاله جونم
somayeh
21 آذر 93 1:29
مبارکه ایشاالله همیشه سلامت باشی و خنده رو لبهات
مامانی
25 آذر 93 9:11
سلام دخنر ناز مبارکه انشاله همیشه سالم و شاد باشی به وبلاگ دختر گلی های منم سربزنفرناز من 3 روز کوچیکتر از شماست
فایضه مامانه عسل
26 آذر 93 18:31
سلام خوبین ؟ مامان روشا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به کاردستی دخترم لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....
مامان مبینا
28 آذر 93 22:38
من عااااااااااااااااشق روشا جونی شدمه بوووووووووووووس
ناهید
2 دی 93 23:05
سلام خانمی...بهبه چه دخترنازی وای اگه اینجابود یه گاز ازاون لپهاش میگرفتم...خیلی ممنون از نظرت منم بهت سر میزنم ...روی دختر گلت رو ببوس....
مامان ناهید
6 دی 93 0:29
سلام افسون جون خوبید ؟دخمل ناز و واقعا خوشگلت چطوره ؟روی ماه ولپ های تپلش رو ببوس ویه گاز کوچیک ازش بگیر وقتی عکسشو میبینم بقول معروف خونم تازه میشه ...میتونم عکسشوبعنوان دوست طاها بذارم وبلاگ؟راستی اهل کجایید؟
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم . خیلی ممنونم . پسمل گل ما چطوره ؟ باعث افتخارمه عزیزم . من تهرانم . شما کجا هستین ؟
مامان فاطمه سادات
6 دی 93 16:07
مبارکه
افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم .
مامان حدیث
7 دی 93 18:28
خیلی ماهه دخترتون بوووووووس برات گلم ماشاالله
افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم . لطف داری .
مامان آتنا
3 اسفند 93 2:36
واااای خدا آدم دلش میخواد این عروسک رو بجای کیک بخوره.
افسانه
پاسخ
نظر لطفته عزیزم . ممنونم