روشاروشا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

روشا جون روشنی زندگی

نظرات (11)

مامان الهام
2 خرداد 94 9:19
دلم برا روشا جون تنگ شده بودخیلی ملوسببوسش مامانی
افسانه
پاسخ
فدات شم عزیزم . بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان محمد طاها
2 خرداد 94 11:20
الهی قربونت برم روشا جونی ماشالله روزبه روز نازتر میشی عزیزم افسانه جون اسپند یادت نره عزیزم دوستتــــــــــــــــــــــــ دارمـــــــــــــــــــــــــ
افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم . لطف داری . محمد طاها جون رو ببوس
عمه فروغ
2 خرداد 94 11:27
ای جووووووووووونم چه عکس های خوشگلی چه خنده های نازی ان شاا.. همیشه گل لبخند مهمان روی ماهت باشه روشا جونم
افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم .
مهربوون(محیا)
2 خرداد 94 11:28
سلام خانومی ... من ب تازگی با وبتون آشنا شدم ... دختر نازی دارین... گلم و در جواب ب پست جدیدتووون ... ب نظر من ب کسی ربطی نداره ک شما چه عکسی اینجا میزارید و چه جوریه و هرچی ...هرکی دوس داره بیاد و نداره نیاد... من نمیدونم چرا آدم ها ب خودشون همچین اجازه ای میدن . گلم هرطور ک راحتی همون کارو کن خانومی خوشگل ...دختر نازتو ببوس
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم . مرسی که به ما سر زدین
مــامـــان نســا
2 خرداد 94 23:30
الهی قوربون دخملی گلم بشم 1000ماشالله
افسانه
پاسخ
قربونت بشم گلم . ممنونم
atefeh
3 خرداد 94 9:58
سلام افسانه جون چه دخمل ناااازی داری خدا حفظش کنه
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم . لطف داری
♥ایدا♥
3 خرداد 94 21:26
سلام من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم خیلی خوش حال خواهم شد به من رای بدهید فقط هدد ۳۷ رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ پیامک بزنید توروخدا این کارو انجا دهید
افسانه
پاسخ
رای دادم گلم . موفق باشی
مامان مبینا
5 خرداد 94 7:16
ای جااااااااااااااااااااااااانم چ جیگملی شده این روشا جون بخورمت خاله از بس نازززززززززززززززززززززی
افسانه
پاسخ
مرسی عشقم . فدات شم
مامان آنیسا
5 خرداد 94 9:03
بوس واسه روشاجون عزیزم چه بامزه پستونک میخوره
افسانه
پاسخ
ممنون عزیزم . بوس واسه آنیسا خوشگله
مهسا مامی رها
10 خرداد 94 10:31
ای جووونم روشا کوچولوی ناز...با اون خنده های نمکیت دلم و بردی خاله جون
افسانه
پاسخ
مرسی خاله جون . قربونت بشم
مامان فرناز
16 خرداد 94 13:11
خدا حفظت كنه نازنين خوشگل
افسانه
پاسخ
مرسی خاله جونم