روشاروشا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

روشا جون روشنی زندگی

عصبانی ام ...

1394/3/2 2:56
نویسنده : افسانه
947 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام

یه صحبتی داشتم با اوندسته از دوستای گلی که میان و به وبلاگ دختر من سر میزنن

می خواستم بگم اگه مشکلتون اینه که من عکس از خودم نذارم ، باشه . دیگه من از خودم عکس نمی ذارم .

از اول وبلاگ من رو اگه نگاه کرده باشین هیچ عکس بدی نذاشتم که شرمنده باشم . عکس خودم و شوهرم و بچمه .

کسی رو هم مجبور نکردم بیاد وب منو ببنه . وبلاگ من واسه اون دسته از دوستای نازنینمه که منو ودخترمو دوست دارن .

من خودم رو یه آدم معمولی می دونم و هیچ ادعایی هم ندارم . حالا اگه شما فکر می کنین که من خیلی

خاص ام هی نیایین پیغام خصوصی بدین عکستو نذار و گوهری باش در صدف و از این حرفا ....عصبانیعصبانی

اونیکه از سر دلسوزی توصیه ای داره من با جون و دل قبول می کنم و ازش تشکر هم می کنم ولی خواهشاً

اینجا دیگه دست از کاراتون بردارین و توهین نکنین . اینجا متعلق به بچه هاست .

برین راحت بگیرین بخوابین من دیگه عکس از خودم نمی ذارم آرامآرامآرام

 

پسندها (13)

نظرات (13)

مامان الهام
2 خرداد 94 9:17
سلام افسانه جون این مدت خیلی اومدم و خبری ازتون نبود نگران شدم...خداروشکر که شما و روشا جونی خوبینعزیزم به این ادما توجه نکن کلا بیمارن و چشم دیدن بالاتر از خودشونو ندارن هدفشون هم دلسوزی نیست...خودتو ناراحت نکناتفاقا من از دیدن این خانواده شاد و خوشتیپ به مادری مثه شما افرین میگمهر کسی با وبتون مشکل داره میتونه اصلا نیاد...
افسانه
پاسخ
سلام گلم . ممنونم . شما لطف داری . مرسی
عمه فروغ
2 خرداد 94 11:29
ای وای امان از این آدم های مزاحم خودت رو ناراحت نکن افسانه جون همچنین آدم هایی همیشه پیدا میشن
افسانه
پاسخ
مرسی گلم .
مــامـــان نســا
2 خرداد 94 23:36
سلام افسانه جون خوبی گلم..... کجا بودی دختر ؟نمیگی دلمون واسه روشاجون تنگ میشه راستی با این پستت موافقم
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم . فدات شم مامی جون . منم دلم برای نسا جونی تنگ شده . ممنونم . ببوسش نازگل رو .
مامان نوشين و بابا علي
3 خرداد 94 12:37
هر کی میخاد گوهری در صدف باشه اصلا نیاد تو اینترنت . چون اینجا دنیای ازاده . لطفا امر و نهی ممنوع . هر کسی برای خودش تصمیم بگیره . هر کار دوست داری بکن. بوس بوس
افسانه
پاسخ
دقیقاً عزیزم . ممنونم
مامان مبینا
5 خرداد 94 7:15
افسانه جونم چرا عصبانییییییییییییییییی؟ تو رو خدا خودت رو واسه حرفهای دیگران ناراحت نکن ک بی ارزش تر از اونی ک بخواد ادم خودشو واسشون ناراحت کنه دلم واستون حسابی تنگیده بودااااااااااااااااااااااااا
افسانه
پاسخ
ممنون عزیزم . منم همینظور . قربونت بشم
مامان آنیسا
5 خرداد 94 9:02
عزیزم اعصاب خودتوو به خاطر یه مشت آدم بیمار خورد نکن بالاخره از این جور ادما همه جا هستن
کوثر
6 خرداد 94 10:31
هیچوقت ذهنت رو بخاطر حرفهای آدمایی که به خودشون حق دخالت در هرکاری رو میدن درگیر نکن و شاد باش بیخیاللللللل
مامان فاطمه سادات
6 خرداد 94 19:52
چرا انقدر عصبانی دوست جونم
افسانه
پاسخ
مامان مبینا
9 خرداد 94 17:21
ماهگرد روشا جون مبااااااااااااااااااااااارک ی ماه دیگه مونده تا تولد عسلچه خاله
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم . قربئنت بشم
مهسا
10 خرداد 94 10:38
اعصاب خودت رو خورد نکن افسانه جون...نمیدونم بعضی ها چطور میتونن تو وبلاگ یه بچه ی 10 ماهه این جور چیزها رو بنویسن و باعث ناراحتی... هر کسی یه جوره دیگه !
افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم .
مامان
10 خرداد 94 13:16
وای نه عزیزم عکس بذار منکه خیلیم دوست دارم هرکاری که خودت دوست داری انجام بده اگر بخوایم همه رو راضی نگه داریم که هریکی یه نظری داره آدم خودشم فراموش میکنه . اگر اینستا و فیس بوک دارین توی نظر خصوصی بهم بگین اینستا من raha.em1366. موفق باشید به ماهم سربزنید خوشحال میشم
افسانه
پاسخ
فدات شم عزیزم .لطف داری
سوگندکوچولو
11 خرداد 94 10:59
سلام ابجی افسانه گلم ماشالا چه دختر ناز و خوشکلی دارید خدا حفظش کنه اگر دوست داشتید به وبلاگی که برای دخترم آماده کردم سر بزنید خوشحالمون میکنید از طرفم روشا جون را ببوسی ابجی گلم منتظر حضور سبز شما هستم ابجی گلم روز خوش
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم . لطف داری . چشم . باعث افتخاره . حتماً
مامان فرناز
16 خرداد 94 13:10
سلام دوست خوبم بسيار مناسفم براي جماعتي كه فقط به دنبال دادن انرژي منفي هستن و من به شخصه از وبتون بسيار لذت مي برم و از ديدن چهره دوست داشتني و زيبايتان به همراه روشاي نازنين لذت مي برم و منتظر عكساي زيبايتان در ثبت بهترين لحظاتتان هستم
افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم. شما لطف داری . مرسی