روشاروشا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

روشا جون روشنی زندگی

سیسمونی دخمل

1393/10/20 15:21
نویسنده : افسانه
998 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل ناز من

عزیزم چون بعضی از دوستای نی نی وبلاگی پرسیدن چرا عکسای سیسمونیتو نذاشتم ، توی این پست

تصمیم گرفتم این کار رو انجام بدم .

مخصوصاً مهتا جون که  یه پست هم گذاشته بود و ازم خواسته بود عکسای وسایلتو حتماً بذارم که از محبتش

هم خیلی ممنونم .

مهتا جون آدرس وبلاگتو فقط برام نذاشتی گلم .  اینم عکسها .

فقط ببخشید یه کم دیر شد .

کاردستی  نمدی ای که توی بارداری برات درست کردم عزیزم :

لوستری که با نمدی توی بارداری برات درست کردم :

عاشق این پیش بندتم :

ساعت نمدی که توی بارداری برات درست کردم :

این هدبند ها و دو تا پاپوش هم از نی نی بافت واست سفارش دادم . دست خانم امینی درد نکنه :

گهواره کنار تختیت گلم :

این تزیین پشت در رو هم خودم توی بارداری برات درست کردم :

کتاب خاطراتت از بارداری من تا بزرگسالیت :

این تابلوها رو هم خودم پرینت گرفتم و قاب دورشو با مقوای مهندسی برات درست کردم که بعد از تولدت و 40 روزگیت  تونستم تمومشون کنم و بچسبونم به اتاقت :

اینم چشم و نظریه که برای آویزون کردن از گهواره کنار تخت خودمون برات درست کردم عزیزم :

این صورتک حیوونات رو هم توی بارداری برات درست کردم که قرار بود عروسکهای انگشتی بشن ولی نتونستم تمومشون کنم و قسمت انگشتیش باقی مونده . ایشالله که شما بذاری تا تمومش کنم .

 

رضا جون پسر خاله پانته آ خیلی انگری برند دوست داره واسه همین این تابلو رو هم برای اتاق رضا جون توی بارداریم درست کردم :

دختر قشنگم دوستت دارم .

نظرات (47)

مهربوون
20 دی 93 15:43
خیلی شیک و زیبا ...مبارک دختر گلتووون
افسانه
پاسخ
ممنون عزیزم . مرسی که سر زدین به ما .
عمه فروغ
20 دی 93 15:58
سلام افسانه جون همه چيز عالي بود خصوصا نمدي هايي که خردت درست کردي آفرين به اين مامان هنرمند و با سليقه
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم . لطف داری .
مامان محمدطاها
20 دی 93 16:10
عزیزم سیسمونی دخملی خیلییییییییییی نازه کارای نمدیتم خیلییییییییی خیلییییییییییی عالیه ........... فوق العاده ........... زیبا ......... بازم عالی راستی عزیزم کلاس رفتی ، چقد طول کشید که یاد بگیری این بوسا هم برای خود خود روشا جونی
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم . خوبی ؟ پسملی گل چطوره ؟ ممنونم . نه عزیزم . من کلاس نرفتم . خودم از اینترنت عکساشو پرینت می کنم و میبرم و می ندازم روی پارچه . اصلاً کاری نداره خیلی ساده ست .
فراخوان گروه انسانهای سبز GPG
20 دی 93 20:35
همزمان با روز هوای پاک در همایش زیست محیطی و ورزشی " دوباره آسمان آبی " با شمــــا سبـــز می اندیشیـــم و سبـــز میمانیم کلیه اعضا، هواداران گروه انسانهای سبز 29 دی ماه جاری همزمان با روز هوای پاک از ماشین شخصی استفاده نخواهند نمود و از هم میهنان سبز اندیش بویزه ساکنان کلان شهرهای کشور نیز دعوت به عمل می آورند تا با همگرایی هدفمند، دوباره آسمان آبی را بر فراز شهرهایمان تجربه و چشمک زدن ستاره ها را به (((فرزندانمان هدیه))) کنیم. علاقه مندان به مشارکت در این همایش زیست محیطی و ورزشی می توانند روز دوشنبه 1393/10/29 از نقلیه عمومی نظیر اتوبوس، مترو، دوچرخه و حتی پیاده به امور روزانه خود بپردازند. مردم هوشمند هشت کلان شهر: اراک، اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، کرج و مشهد مقدس به عنوان پیشروان اجرای این طرح کشوری هستند که با همراهی اثر بخش و همتی بلند دوباره آسمان آبی را به فرزندانمان هدیه خواهند کرد و سایر هم میهنان گرامی شهر ها و روستاهای کشور نیز به شکرانه برخورداری خود از هوای پاک و ترویج این فرهنگ و آموزش آن به کودکان و نوجوانان که آینده سازان این سرزمین کهن هستند در روز 29 دی ماه از ماشین شخصی استفاده نمی نمایند. به اطلاع هم میهنان گرامی میرسانیم در راستای گسترش فعالیتهای زیست محیطی بمناسبت گرامیداشت روز هوای پاک با همکاری حفاظت محیط زیست استان فارس، حفاظت محیط زیست استان اصفهان، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، سازمان انتقال خون استان تهران، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران، موسسه مردم نهاد سیراف پارس و ... سرگروه بمدت یک هفته چند کلان شهر کشور را با دوچرخه رکاب خواهد زد./ شما هم میتوانید در راستای گسترش هرچه بیشتر این تفکر انسانی در جامعه به ما بپیوندید. دیدار سبز و سراسری ما روز دوشنبه 29 دی ماه 1393 در بزرگترین همایش بدون ماشین در کشور آماده تبادل لینک با سایت ها و وبلاگها میباشد. ما را با نام گروه انسانهای سبز به آدرس www.GPG.ir در قسمت پیوندهای وبلاگتان ثبت نمایید و سپس اعلام نمایید. سایت ها: گروه انسانهای سبز GPG www.GPG.ir ایران هخا انجمن ملی ایرانیان www.forum.iranhakha.com ایرانگردان و جهانگردان www.touristsupport.ir تبلیغات رایگان www.AvArAsA.com
مامان نسا
20 دی 93 21:14
سلام افسانه جون سیسمونی روشا جون مثل خودش خیلییییییییی نازه راستی کارای نمدی مامانی هم خیلییییی خیلیییییی خوب وزیباست اینم یه بوسسسسس خوشمزه واسه روشا جون
افسانه
پاسخ
سلام گلم . ممنونم . شما هم نسا جونو ببوسین .
مامان اینده
21 دی 93 13:10
اتاق روشا جوون خیلی نازه مبارکش باشه و به شادی استفاده کنه انشاله.. سلیقه هامونم تقریبا شبیه همه مامان روشا..منم تا 2ماه دیگه شروع میکنم به سیسمونی چیدن تقریبا همین سبک مد نظرم بود
افسانه
پاسخ
ممنون گلم . نظر لطفته . آخی ! ایشالله به سلامتی و دل خوش .
مارال - مامان روشا
23 دی 93 1:30
وای خیلی مفصل و شیک و قشنگ امیدوارم مبارکش باشه خوشگل خانوم
افسانه
پاسخ
مرسی مارال جون . پرنسس رو ببوسین .
مامان مبینا
23 دی 93 13:18
سیسمونی روشا جون خیلی خوشمله ایشالله عسلی خاله به خوشی استفاده کنه یه عالمه بوس واسه روشا ومامان مهربونش
افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم . ممنون که به ما سر می زنی .
مامان فاطمه سادات
23 دی 93 15:15
وای چه قشنگننننننننننننننننننننننننن
افسانه
پاسخ
مرسی خاله جونم .
مامانی
23 دی 93 17:08
آفرین به مامانی که این قدر خوش سلیقه است مبارکت باشه روشاجوووونی
افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم .
مامانی
23 دی 93 17:09
خاله جووون کم پیدایی به ماهم سربزن
افسانه
پاسخ
چشم عزیزم.
مامان الهام
23 دی 93 20:16
به به چه مامان باسلیقه و هنرمندیمبارک روشا جونی باشه روتختیش چه ناناز میتونم بپرسم کجا خریدن؟
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون . از بهار خریدیم رو تختیشو ولی اسم مغازه اش رو نمی دونم . مغازهه دو طبقه هستش. اینو فقط یادمه .
مامان لیلا
24 دی 93 0:00
خیلی قشنگن عزیزم دست مامان باسلیقه ات درد نکنه روشا جون
افسانه
پاسخ
مرسی گلم . ممنون که بهمون سر زدین .
مامانی هیما
24 دی 93 10:50
مبارک باشه چقدر خوش سلیقه چیدی مامانی
افسانه
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
مامان روشا
24 دی 93 12:38
به به مبارک عزیزم خیلیم باسلیقه چیدی مبارک باشه روشاجون راستی خاله آدرس این نمدی که از اینترنت گرفتی وبه ماهم میدی تا واسه روشاجونم درست کنم ممنون آخه خیلی خوشکله
افسانه
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم . گلم من پارچه نمدیا رو از سایت دنیای نمدی سفارش دادم برام با پیک پارچه رو آوردن دم در خونه . بعد توی اینترنت گشتم و الگوهای کارایی رو که دوست داشتم بدوزم پیدا کردم پرینت گرفتم و انداختم روی پارچه نمدیها و دوختم . برو توی اینترنت بزن دنیای نمدی . پارچه رو سفارش دادی پول براشون کارت به کارت می کنی و اونا هم پارچه ها با رنگی که خودت سفارش دادی برات میارن .
ناهید
24 دی 93 13:27
خوشحال دخمل ناناز که مامان باحالی داره...عزیزم خوشم اومد ازط سلیقه تون فقط اون قوطی داخل کمدش چیه؟و پاپوشها رو از کجا سفارش دادین وجفتی چند؟
افسانه
پاسخ
ممنون عزیزم . کدوم قوطی ؟ متوجه نشدم کدوم رو می گی ؟ بافت ها رو از نی نی بافت سفارش دادم . برو توی این سایت :http://www.ninibaft.ir مال دخترم پاپوشهاش جفتی 12 تومن شد .
♥ایدا♥
24 دی 93 14:32
خیلیییییی خوشگله سیسمونیش ممنون که وبم سر زدی مامان مهربون بازم پیشمون بیا دوستون دارم یک عالمه
افسانه
پاسخ
مرسی آیدا جون . چشم . منم دوستت دارم گلم .
مهسا مامان رها
26 دی 93 18:57
چه اتاق خوشکلی... چه وسایل نازی.. افرین به این مامان هنرمند ایشاا.. روشا جون لذتش رو ببره
افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم . نظر لطفته .
مامان منصوره
28 دی 93 11:47
واااای چه کارهی خوشگلی،مرسی مامانی واقعا زحمت کشیدی،کارهات واقعا عاااالی،خیلی زیبا و خوب،دستت درد نکنه،ببوس دختر گلتو،
افسانه
پاسخ
ممنون عزیزم . نظر لطفته . شما هم النا جون رو ببوسین .
مامان آنیسا
28 دی 93 15:38
به به چه با سلیقه دست مامانی درد نکنه مبارکت باشه عزیزم به شادی استفاده کنی
افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم .
سحر
28 دی 93 20:19
سلام عزیزم مبارک دختر گلت باشه که همچین مامان جونی هنرمندی داره، خیلی با سلیقه کار کردین
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم
♥ایدا♥
28 دی 93 22:40
سلام خاله جونی وبتون عالیه خدا بچتونو براتون نگه داره خیلی خوشگله ماشالا عزیزمه به ما هم سر بزنید خوش حال میشیم روشا جونمو ببوس عکساشو بزار دلم واسش تنگ شده
افسانه
پاسخ
سلام آیدا جونم . مرسی عزیزم . چشم .
مامان مبینا
29 دی 93 14:46
افسانه جون سلام روشا خوشمله خوبه؟ ممنون بابت تبریکت خوشحالم که دوست مهربونی مثل شما دارم بووووووووووووووس
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم . ما هم خوبیم . امیدوارم شما و مبینا جونم هم خوب باشین .منم همینطور عزیز دلم
مامان فرناز
29 دی 93 17:47
سلام عزيزم آفرين به اين همه سليقه لذت بردم فوق العاده قشنگ بود مباركش باشه گلم
افسانه
پاسخ
سلام گلم .ممنونم . لطف داری
سارا
1 بهمن 93 13:55
ووووی چه اتاق نازی.به خوشی ازش استفاده کنید ایشالله
افسانه
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
ایدا
1 بهمن 93 14:48
اسانه جون رمز 1380 رمز عکسامه
افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانی آیلین
1 بهمن 93 17:06
مبارکت باشه عزیزم به سلامتی استفاده کنیخوش به حال روشا جون چه مامان هنرمند و با سلیقه ی
افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم . لطف دارین
نیکتا
3 بهمن 93 12:19
خوش به حال روشا جون که مادر و پدر به این خوبی دارند! راستی مامان مهربون به منم سر بزنید و با نظراتتون منو خوشحال کنید !
افسانه
پاسخ
ممنونم گلم . چشم .
رویــــا
5 بهمن 93 8:45
وای افسانه چیکار کردی دختررررررر؟عالی بودن اصلا محشر بودن کارای نمدیتم که ماشالله حرف نداشتن ...افسانه جونم من رو به فرزندی قبول میکنی گلم؟؟؟؟؟ یعنی از دیدنشون کیف کردم روشا جونم مبارکت باشه خاله دست مامانی گل هم درد نکنه...عزیزم ممنونم که به فرشته های منم سر زدی
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونمنظر لطفته عزیزم
عمه فروغ
6 بهمن 93 0:23
سلام افسانه جون خوب هستید؟ روشا جونم خوبه؟ چرا آپ نمیکنید دلمون برای روشا تنگید
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم . چشم . یه مدتی خیلی سرم شلوغ بود . زود میام
مامان مبینا
6 بهمن 93 0:51
افسانه جون سلااااام خ چه حال ؟چه احوال؟روشا جونی خوفه؟ من که عاااااااشق روشا جونی هستم بووووووس واسه عسلچه خاله
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم . امیدوارم شما و مبینا جونی هم خوب باشین . مرسی گلم . منم عاشق مبینا جیگر هستم . بوس برای شما و دخمل طلا
مارال - مامان روشا
6 بهمن 93 1:42
راستی افسانه جون این کارهای نمدی برای فروش هم هستند؟ اگر هستند قیمت اون اسم روشا و ساعت چنده؟ مرسی عزیزم
افسانه
پاسخ
سلام مارال جان . نه گلم . من واسه سرگرمی اینا رو درست می کنم . ولی خیلی از سایتا هستن که درست می کنن واسه فروش .
مامان ندا
6 بهمن 93 15:43
وااااااااای عزیزم چه لباسایی قشنگی داری خاله جون مبارک باشه ..مامان خوش سلیقه ای هم داری
مامان ندا
6 بهمن 93 15:44
وااااااااای عزیزم چه لباسای قشنگی داری خاله جون مبارک باشه ..مامان خوش سلیقه ای هم داری
افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم . لطف داری
مامان مبینا
6 بهمن 93 22:01
افسانه
پاسخ
مامان مبینا
7 بهمن 93 18:26
افسانه جونم سلام بووووووووس روشا جونی
افسانه
پاسخ
♥●•٠·˙مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
8 بهمن 93 12:51
سلام دوست جونی نگین تورو خدا آخه پسرم تا شش ماه اینجوری بود ولی بعد از شش ماه خوابش خیلی بهتر شد روشا جون الان هفت ماهشه ماشاالله هنوزم بد خوابه؟ راستی دوست خوبم جسارتا عرض میکنما سن شمار دخملت رو بزن بیاره سنش رو بدونیم مطالبت هم زیاده یه هدایت به بالا بزاری برای وبت عالی میشه
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم . آره والله ! هنوز بد خوابه . مخصوصاً در طی روز که می خوابه. سن شمار که داره بالای صفحه وبلاگم . شما نمی بینیش ؟ فقط من می بینمش ؟ چشم می ذارم . مرسی از نظرت عزیزم
محمد
9 بهمن 93 10:13
سلام بروزم با مطلب : "با وسواس گرفتن بچه چه کنیم؟"
♥ایدا♥
9 بهمن 93 16:06
سلام تورو خدا عکس های از روشا جون بذار دلم واسش تنگ شده به منم سر بزن اپم
افسانه
پاسخ
سلام گلم . چشم عزیزم
مامان مبینا
9 بهمن 93 17:40
هفت ماهگی روشا جووووووووووووووونم مباااااااااارک اینم کادوی خاله
افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم . ممنون
مامان مبینا
9 بهمن 93 17:41
افسانه جونم روشا رو از طرف من حسابی ماچ ماچی کن عزیزم
افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم . لطف داری . شما هم مبینا جونی رو ببوس
♫ نیکتا ♫
9 بهمن 93 19:46
خیلی زیبا بودند خودتون درست کردید ؟ راستی به منم سر یزنید
افسانه
پاسخ
ممنونم . بله عزیزم . چشم
مامان حبه قند
9 بهمن 93 22:00
اینا که خیلی قشنگه مبارکه سیسمونی عزیز خانم. شما خیلی تو نمد درست کردن تبحر دارین ماشاله. سقارشم قبول می کنی دوستممم
افسانه
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم . متاسفانه نه عزیزم . برای فروش کار نمی کنم . اما یکی ازدوستام آدرسشو می ذارم . کارش خیلی خوبه و تمیزه و سفارش قبول می کنه . آدرسشو می ذارم .
مامانی تبسم
15 بهمن 93 8:14
وای چه سیسمونی قشنگی انشاالله مبارکش باشه و به سلامتی از همشون استفاده کنه چه مامان هنرمندی.. چه چیزهای خوشگلی واسه دخملی درست کرده همه چیز عالی و بی نقص
افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم . لطف داری مرسی که بهمون سرزدی گلم
مامان آتنا
16 بهمن 93 3:17
واااای چه اتاق خوشگلی. همه چی عاااالیه افسانه جون. کارای نمدی خودت که بی نظیره . به ما هم یاد بده لطفا. ایشالا همه این وسایل رو به شادی و سلامتی برای فرشته کوچولوت استفاده کنی. من که عاشق اتاقش شدم.
افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم . چشم . لطف داری گلم
مامان آتنا
3 اسفند 93 2:30
واقعا که حرف نداره، بهت تبریک میگم مامان افسانه نازنین. خوش بحال دخملی خوشگلمون که مامان به این هنرمندی داره. منم خیلی به عروسک سازی نمدی علاقمندم . میشه راهنماییم کنی که چجوری باید شروع کنم؟
افسانه
پاسخ
شما لطف داری عزیزم . کاری نداره . چشم بهتون پیغام می دم
مامان نفیسه
12 اسفند 93 9:24
خیلی شیک و زیبا ...مبارک دختر گلتووون
افسانه
پاسخ
ممنون عزیز