روشاروشا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

روشا جون روشنی زندگی

دخمل شیطون و غلت خوردنهای خطرناکش

1393/8/25 19:18
نویسنده : افسانه
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگ مامان ゜*英語*゜ のデコメ絵文字

دیشب یه کیک شکلاتی درست کردم آرام. بابایی همش می گفت از وقتی نی نی اومده کیک درست نکردی . منم به مناسبت ☆数字★ のデコメ絵文字ماهگی شما کوشولوی مامان یه کیک شکلاتی قلبی پختم . اینم کیک :

یه چند روزی هم هست که کلاً از پا افتادم مامانی خوشگلم خسته. از بس که شما توی یه چشم بر هم زدن که ازت غافل میشم غلت می زنی و دمر میوفتی روی زمین و بعدش خوب نمی تونی نفس بکشی ترسوو گاهی اوقات هیچی نمیگی . بعضی وقتا هم گریه می کنی و من هم با دلهره و بدو بدو میام سمتت تا برگردونمت . خیلی می ترسم از این کارای جدیدی که تازه شروع کردی ولی از یه طرف هم باید بهت کمک کنم تا سینه خیز رفتن رو اینجوری یاد بگیری . واسه همین عزیز مادر ازت یه ثانیه هم دور نمیشم و بیشتر کنارت میشینم و گاهی وقتا یه بالش می ذارم و با کمک خودم روی سینه غلت میزنی . قربون شیرین کاریهات برم که مامانو می ترسونه بوس.

امروز ظهر گذاشتمت توی تخت ولی سعی می کردی از نرده های کنار تختت لیز بخوری بیایی پایینتعجب . منم با وحشت دویدم سمتت ولی تو هم قهر کردی که چرا اجازه ندادم به کارت ادامه بدی . پشتت رو کردی طرف مامان . اینم سندش : 

قربون قهر و آشتیات عسل مامان . محبت

پسندها (14)

نظرات (8)

مامان محمدطاها
25 آبان 93 23:59
سلام مامان روشا جون ، 5ماهگی دختر گلت مبارک گلم ،مامانش حالا کجاهاشو دیدی شیطونی های روشا جون مونده ،خدا واسط حفظش کنه
مامان حبه قند
26 آبان 93 1:47
ای خدا چه دختری 5 ماهگیش مبارک. چه نازه و خوش خنده هست. جون جونی.
✗﹃رویــــا﹄✗
26 آبان 93 10:58
خانومی 5 ماهگیت مبارک باشه عروسکم افسون جونم اگر مایل باشی لینک کنیم
✗﹃رویــــا﹄✗
26 آبان 93 16:09
روشا جونم 5ماهگیت مبارک باشه عسلم مامانی اگر مایل باشی تبادل لینک کنیم
مامان منصوره
27 آبان 93 0:43
عزیز دلم چه دختر نازی.....با افتخار لینک شدین.ببوس دختر گلتو.....
مامانی آیلین
27 آبان 93 5:27
5ماهگیت مبارک فرشته کوچولو تو چقد نازی
مامان آنیسا
27 آبان 93 14:42
وای وای قربون اون قهرکردنات خانم کوچولوی خوشکل
دریا
3 آذر 93 15:19
5ماهگیت مبارک دخمرــــــــــــــــــــــــــــی خداحفظش کنه دخترمنم تازه وارد5ماه شده تموم حرفاتو درک میکنم وروجک من وقتی غلت میزنه گریه شدیدم میکنه که بابا یکی منو به حالت اول برگردونه تازه بلافاصله دوباره غلتوغلتوغلت