روشاروشا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

روشا جون روشنی زندگی

دخمل طلا و بازار موبایل

1393/8/30 22:58
نویسنده : افسانه
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته آسمونی من 

دیروز با بابایی تصمیم گرفتیم بریم تا برای من موبایل بخریم . خاله فرزانه و دختر خاله جونی شایسته هم قرار شد با ما بیان تا خاله جون هم موبایل بخره . می خواستیم چون خسته میشین شما دو تا رو بذاریم پیش مامان جون ولی مامان جون یکی از اقدام دورش فوت شده بود و رفته بود مراسم ختم .

بالاخره راه افتادیم و رفتیم بازار موبایل ایران . شما دو تا هم حسابی شیطنت کردین . شایسته جون بلند بلند برات شعر می خوند و تو هم با تعجب نگاش می کردی و می خندیدی . الهی قربون هردوتاتون برم

آخر سر هم که کلی خسته شده بودین توی راه برگشت خوابتون برد روز خوبی بود و کلی ما هم به شیرین کاریهای شما دو تا وروجک خندیدیم .امیدوارم همیشه گل خنده روی لباتون باشه جیگرای من . اینم عکس شما و دختر خاله جون :

پسندها (16)

نظرات (8)

مامان آنیسا
2 آذر 93 9:45
خیلی سخته با بچه خرید رفتن ولی از بسکه بهشون خوش میگذره آدم دلش نمی یاد نبرتشون
خاله سانی
2 آذر 93 22:12
سلام دوست خوبم مرسی که وبلاگ ما سر زدینبازم پیشمون بیاین..کوچولوی نازی دارین خدا حفظش کنه
مامان مبینا
3 آذر 93 21:52
سلاااام مامان مهربون من که هر وقت با مبینا جون میرم بازار خیلییییییییییی اذیت میشم بووووووووووووووووس واسه جیگر طلا من که عااااااااااشق روشا جون شدمه انشالله خدا حفظش کنه برات بازم بهت سر میزنم
مامان مبینا
4 آذر 93 16:11
سلاااااااام مامانی روشا جون خوبه؟ از طرف من یه بوس گنده بزار رو لپش
مامان فاطمه سادات
4 آذر 93 17:53
وای که میخوام بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان منا
7 آذر 93 17:30
سلام افسون جون چه دخمل ناز وقشنگی دار خدا حفظش کنه ممنون که به ما سر زدی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
رقیه
11 آذر 93 17:13
Mobarake azizam kheili naze ni nit
somayeh
17 آذر 93 23:51
ماشاالله چه دختر نازی خدا حفظت کنه عزیزم بوس بوس