روشاروشا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

روشا جون روشنی زندگی

دخملی و کاردستی های نمدی

1393/6/8 10:09
نویسنده : افسانه
671 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم .

دیروز برای دومین بار با تو رو با خودمون بردیم فروشگاه هایپر استار . خیلی دخمل خوبی بودی . اصلاً گریه نکردی . یه کمی آخراش حوصله ات سر رفته بود ولی بالاخره وقتی رسیدیم خونه کلی خوشحالی کردی .

دختر عزیزم .دیروز عمو امیر دوست بابایی اومده بود دیدن شما . کلی ازت عکس گرفت تو هم کلی ژستای خوشجل خوشجل براش گرفتی . الهی قربون اون ژستات برم مامانی !

عمو اومد اتاقت رو هم دید از اون کاردستی نمدیایی که برات قبل از دنیا اومدنت درست کرده بودم خیلی خیلی خوشش اومده بود . ایشالله تو هم وقتی بزرگ شدی دوستشون خواهی داشت گلم .

اینم کاردستی نمدیای اتاقت عزیزم :

اینا رو قبل از اینکه دنیا بیایی با یه دنیا عشق برات درست کردم عزیزم .

این چشم و نظر رو هم واسه بالای گهواره ات درست کردم عزیزم .

دوستت دارم اندازه تموم دنیا .

پسندها (4)

نظرات (5)

فروشگاه دایانا
8 شهریور 93 10:18
هزار ماشالله چه مامان هنرمندی. افتخار می کنم که هموطن من هستید. خدا براتون حفظ کنه فرشته تون رو به من سر بزنید خرید هم نکنید چون آمار سایتم می ره بالا کمک بزرگیه. ممنون می شم هر وقت فرصت دارید یه چرخی تو سایت من بزنید. من بازاریاب هستم و درآمدم از این راه هست.
خاله سانی
9 شهریور 93 22:37
دوست خوبم خوش اومدیقدم نو رسیدتون مبارک.خدا حفظش کنه.به منم سر بزنید خوشحال میشم
مهتا
12 دی 93 1:13
سلام میشه عکسهای کاملی از اتاق دخترتون بذارید.
مادر ضحا
1 بهمن 93 15:55
سلام عزیزم چه باسلیقه میشه بپرسم ساعت و جغد ها رو چه طوری درست کردین؟؟؟ اگه میشه بیایید وبم جواب بدید؟؟؟
افسانه
پاسخ
ممنونم . چشم گلم
مامانی سارا و بابا جون رضا
15 فروردین 94 0:33
خیلیییی خییلییی خوشگلن
افسانه
پاسخ
نظر لطفته عزیزم